31 Ağustos 2012 Cuma

Almak İstediğim Kitaplar

Şu an listem o kadar kabarık ki bir yerlerden 800 lira mirasım çıksa şu anlık isteklerimi karşılayabilir. Yok mu öyle biri?? İşte o yüzden listemi birazcık küçültmek zorunda kaldım. Yavaş yavaş tamamlayacağım yani.

İlk kitap DEX yayınlarından "Bana Dokunma" Farklı bir anlatıma sahip gibi görünüyor ve açıkçası Dex ne çıkarırsa alırım gibi geliyor bana :D

Konu ilginç görünüyor, bazı blogger arkadaşlarım biraz fazla romantik olduğunu düşünmüşlerdi, bakalım ben ne düşüneceğim :D


ALINDI!

Yine Dex'in çıkardığı bir kitap. Ruhsuz, yeni bir kitap olmasına rağmen çok ilgi uyandırdı nedense, insan merak etmiyor değil. Ayrıca konusu ilgimi çekiyor, kapağı da bir o kadar gösterişli. Gerçi kelebekleri sevmem ama kapağa yakıştıklarını itiraf etmeliyim :D 


ALINDI!






Artemis'ten çıkacak kitap. Eski serilerini bitirmeden sürekli yeni seriler alıyorlar ve onların da sonunu getirmiyorlar. Tamam cidden çok beğenilen kitapları çıkarıyorlar ama bu kadar uzun aralıklarla çıkarıp bizi üzeceklerine hiç çıkarmasınlar. Neyse bu kadar sitem yeter, yine de en çok sevdiğim serilerden çoğu Artemis'ten çıktı hakkını yemeyelim.

Uyumsuz'u bu kadar merak etmemin nedeni distopya türünde bir kitap olması, hep ilgimi çekmişlerdir. Umarım beklentilerimi karşılar.

ALINDI!



Tuzak, Dönüşüm serisinin 4. kitabı. İlk çıktığında bu seri nedense bir türlü ilgimi çekmemişti. Kediler mi, yapmayın lütfen şeklindeydi tepkilerim. Ta ki ilk kitabını elime alır almaz bitirdiğim ana kadar. Yazarın yazım tarzını seviyorum. Ve ilk üç kitabın bizi diğer kitaplarına hazırladığını duyduğum için bu kitabı ne kadar merak ediyorum tahmin edersiniz.


ALINDI!




Dex kitaplarına karşı bir zaafım var ama bu kitap konusu ile baştan 1-0 önde. Shakespeare eserlerinin yorumlanmış hallerini genelde beğeniyorum ve fantastik kurguyla birleştirdiklerini gördüğümde sepetime eklemeden duramadım.








Evrenin Ötesi romanının devamı olan kitabı da listeme koydum hemen. Gerçi pek hemen olmadı ama :D İlk kitabını beğenmiştim, hele konusu tam da aradığım şeydi. Gerçi genetik mühendisi olmak istememin de etkisi olabilir bunda. Ayrıca kitap kapakları bence çok güzel, hele bu kitap ilk kitapta anlatılan bir yeri anımsattı bana. Godspeedte neler oluyor merak ediyorum.







Düşüş serisinin son kitabını eklemeden olmazdı. Seride nedense beni kendine çeken bir şey var, ne olduğunu bilmiyorum ama kitaplarını okutturuyor. Belki gizemli şeyleri sevdiğimdendir. Çünkü tam olarak ne olduğunu 3. kitabında öğrenebilmiştik. En son okuduğum, yazarın sevgililer günü için çıkardığı Aşka Düşüş romanında karakterleri daha yakından tanıdığım için onlara daha çok ısındım. 


ALINDI!




Bu kitabı yazmayı nasıl unutmuşum aklım almıyor. Hemen düzenleyerek ekledim buraya. Bu yazarım kaleminden biraz rahatsız olmuştum ama gittikçe alışıyor insan. Ayrıca Cassel'i özleyeceğim. En gerçekçi karakterlerden biriydi kendisi. 




ALINDI!





-Kralkatili Güncesi 1,2 ALINDI!
-Parlak Gölgeler
-Yalanlar, Veba
-Koruyucu   ALINDI!
-Beni Asla Bırakma ALINDI!

Bunlar da listemde varlar ama üsttekiler önceliğim :D Şöyle bir bakıyorum da neredeyse hepsi fantastik. Bir de geçen gün kitapçım -burası küçük bir yer olduğu için pek kitapçı sayılmaz ama- kimse fantastik okumuyor diye öyle kitaplar getirmiyoruz demişti bana, olacak iş değil!

8 yorum :

  1. ilk 3 kitappp !! Benimde listemde :)) Alıcam en kısa sürede :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evvet ben de onları merak ediyorum kesinlikle! Ama Tuzak'ı da bir o kadar merak ediyorum, en güzel kitaplarından diyorlardı :D Hala okumadıysan bu seriyi tavsiye ederim sana :D

      Sil
    2. Bilemiyorum ya güzel diyorlar bu seri hakkında ama ne bilim içime sinmedi bilmiyorum niyeyse :D

      Sil
    3. Seni kesinlikle anlıyorum :D Ben de ilk çıktığında bir türlü içime sinmemişti, kararsız kalmıştım. Sonra bir çılgınlık yapıp aldım ve bundan kesinlikle pişmanlık duymuyorum :D Güçlü kadın karakterler seviyorsan ideal, ben muhteşem yaratıklardan daha çok sevdim bu seriyi mesela :D

      Sil
    4. hıımmm . O zaman listeme ekliyorum ama çok alıcağım var ne zaman alırım bilemiyorum :(

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Mükemmel! Kitap seçimlerine vuruldum! Vurgun, bana dokunma, tuzak, uyumsuz.... hepsi hepsi almak istediğim beğendiğim kitaplar!umarım en kısa zamanda kavuşursun kitaplarına ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle! Teşekkür ederim, Uyumsuz çıktıktan sonra hepsini almayı düşünüyorum, umarım hemen gelir de okurum. Sabırsızlanıyorum :D

      Sil