23 Ağustos 2012 Perşembe

Okumak istediklerim vol.1

Uzun zamandır hep fantastik tür okuyorum. Gerçi bunun nedeninin diğer kitapların beni birazcık sıkması da olabilir şimdi , bilemedim. Ama son günlerde her yerden duyduğum bana önerilen kitaplar yavaşça düşüncelerimin köşesine girmiş ve kemirmeye başlamışlar. 

İlk olarak aklımda Poulo Coelho - Veronika Ölmek İstiyor kitabı var. Aynı yazarın Simyacı adlı kitabını okumuştum ve yazarın tarzı hoşuma gitmişti. Yakın zamanda okurum umarım.

Listeme ilk eklediğim kitaplardan biri olan Anthony Burgess - Otomatik Portakal da aklıma yatanlardan. Kendisi ile o kadar çok duyum aldım ki filmini izlemedim desem bana demediğini bırakmayacak olanlar var :D Ama önce kitabını okumayı tercih ettiğimden bu eylemi sürekli erteliyorum.

Bir de Patrick Süskind - Koku kitabını okumak istiyorum. Filmini bir kaç yıl önce izlemiştim ve nedense çok etkilemişti beni. Daha sonraları kitabının olduğunu öğrendim, daha güzel diyorlar kitabına. Bakalım, okuyunca karar veririm :D

Daha okumak istediğim bir sürü kitap var, ilk olarak fantastik konulu olmayanları yazmak istedim. Okuduktan sonra hepsinin yorumunu yapmak istiyorum :D

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder