15 Mart 2013 Cuma

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu II:Gün Aşkın Kollarında - Julianna McLean || Kitap Yorumu+Farklı Bloglara Gezi


Konuşan Kitaplar ile Blog Turunun II.gününe hoş geldiniz baylar bayanlar. Blog arkadaşlarımla yine size harika bir tur hazırladık ve bu sefer ki kitabımız tarihi aşk romanı! Sevenleri çok bu türün, umarım bu turda bu kitap hakkında bilgi edinebilirsiniz.!

Tur takvimimiz ise şöyle;


14 Mart 2013 

Yazar Tanıtım – http://kitaptelvesi.blogspot.com  
Kitap Tanıtım – http://kitapsayfalarii.blogspot.com 

15 Mart 2013
Farklı Bloglara Gezi - http://gokkusagindakisonrenk.blogspot.com 
Film olsaydı – http://tugceninkitapligi.com 
Kitap Yorumu – *9 Blog Birden


Tarihi aşk romanı okumaya Judith McNaught Düşler Krallığı ile başlamıştım ve bayılmıştım. Sonra yazarın diğer kitaplarını da okudum, hepsi birbirinden güzel ama hep aynı ilerledikleri için sıkılmış bırakmıştım. Ondan sonra okuduğum kitap buydu.

İlk kitabını okumadım ama bu kitabın konusuna kısaca değinirsek, Amerika'daki sezonunu pek iyi geçiremeyen Clara, ablası gibi İngiltereye şansını denemeye gelir. Hem de ne geliş! İlk balosuna sansasyonel bir şekilde başlayan Clara için işler pek de istediği gibi gitmez. Çünkü orada tanıştığı maskeli ve çekici adamı aklından atamıyordur, bir de kim olduğunu bilse! Tabi öğrenmeden duramıyor kızımız, ve o adam tahmin edeceğiniz gibi esas oğlanımız oluyor yani Rawdon Markisi Seger Wolfe.

Clara, maceracı, atak ve dönemin şartlarına göre asi biri. kitabı ilginç kılan da bu sanırım. Çünkü bu tür kitaplar da kızlar genel de daha çekingen olup olup bitene kabul edilebilir gözüyle bakıyor. En azından benim okuduklarımda. Gerçi burada da esas kızımızın ne ise gerçekleşmesi biraz sinirimi bozdu. İstediğinin olmamasını da öğrenceksin kızım! Neyse, gerçek aşkı ve sevgiliyi arayan maceracı kızımın tanıştığı kişinin de normal olması beklenemez. Onun hakkında çok fazla bir şey yazıp spoiler vermeyeceğim ama kalbi kırık ve inanılmaz derece de çekici olduğunu bilin. Ah bir de şehvetli hem de nasıl!

Belki de henüz doğru kadınla tanışmamıştı, hepsi buydu. Tüm oğlanlar nihayetinde büyüyüp adam olurdu, öyle değil mi?

Kitap beklediğimin aksine cinselliği fazla olan bir kitaptı. Erotik değil o kadar ileri gitmemiş ama yine de film sahnelerinde öpürlerken kamera yukarı çıkar ve sahne değişir tipinde de değildi. Ayrıntılı olmasa da olayı anlatıyordu. Açıkçası beni rahatsız etmedi, sonuçta en başta Markiyi cinsellğine düşkün biri olarak tanıtarak okuyucuyu bu duruma hazırladığını düşünüyorum.


"Cenneti gördün mü?"
"Tanrım, evet."
 "Neye benziyordu?"
 "Sana."


Bu benim en sevdiğim ve kitabı okuma şevki veren alıntı. Romantik aşkları seviyorum!

Başka Bloglar Ne Demiş?



Seger , çapkın bir hergele iken Clara tutkulu bir macera düşkünü ve tabi bu özellikleri çiftimizi birbirine mıknatıs misali çekiveriyor.Sonrası ise aşkın harika bir örneği.

Kitapları gerçekten sevecek ve keyifli okuma saatleri geçireceksiniz. Hele ki aşk romanlarını seviyorsanız kaçırmayın derim. Yazarın dilini çok beğeniyorum, gerçekten tarihi aşk romanı sevenleri tatmin edecek bir dile sahip ve insan okurken zevk alıyor... Nasıl bittiğinin farkına varmıyor ve bittiğinde de keşke bitmesin diyor. 

Her zaman ne istediğini bilen kişileri sevmişimdir. Birbirlerini istediğini kabul eden çiftimizi de bu yüzden sevdim. Açık ve net


Türünün harika bir örneği.
Jo beverley


Zamanla olaylar garip bir hal almaya başladı -Clara oldukça masum ve herşeyin onun için ifade edilmesine ihtiyacı vardı- ve bu yine de alışılmışın dışındaydı.


Bu da 3. Kitabın kapağı


Ben pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim, umarım Ephesus bu kitapta olduğu gibi daha güzel bir kapak çıkarır. Bu türün kapaklarını nedense pek beğenemiyorum ben, hep benzer oluyor.
















Katkılarından dolayı Ephesus Yayınlarına teşekkür ederizz!!


1 yorum :

  1. Merhaba. Tarafımdan Liebster Blog ödülü aldınız. İlgilenirseniz (:
    http://colorful-book.blogspot.com/2013/04/acln-odullu-blogger-geldi.html

    YanıtlaSil