15 Aralık 2013 Pazar

Konuşan Kitaplar ile Blog Tur - Hobbit || Kitap Yorumu




Selam olsun size ey Orta dünya sakinleri!! Konuşan Kitaplar olarak yılın son bombasını patlattık! Hobbit filmi vizyona giriyor dedik, hepimiz heyecanla bekliyoruz. Ee napalım, tur yapalım! Sadece tur olmaz dedik ve birbirinden güzel hediyeleri de dahil ettik. Evet, bir kısmını ben çok kıskanıyorum. Söylemeden geçmeyeyim. Umarım şanslı izleyicilerden biri de siz olursunuz.








Şimdi size büyük bir şey itiraf edeceğim. Hobbit- benim okuduğum ilk Tolkien kitabıydı. Tamam, vurmayın. Filmlerini onlarca kez izlemiş olmama rağmen hiç Yüzük serisini okumadım, bu Hobbit'e de şans eseri başladım. Veee, BA-YIL-DIM. Çok ciddiyim. Yazarın kaleminden tutun da anlattığı öykülere, yazdığı şarkılara kadar hepsini sevdim. Elime alır almaz bitti kitap, o kadar sürükleyici. İlk filmi izlediğim için başları bana yavaş gelmişti, evet evet böyle olacak biliyorum diye söylenip durdum. Ama tahmin ettiğiniz ya da bildiğiniz üzere biraz farklıydı ve Goblinlerden sonraki maceralarda cidden heyecanlandım! Mesela şu an Bilbo'nun neler yaşayacağını merak ediyorum, Yüzük efsanesinin nasıl gerçekleşeceğini de. Ama en çok da Hobbit 2 filmini merak ediyorum. Henüz gidememiş talihsizler olarak kitabı bitirir bitirmez hemen gitme kararı aldım. Hatta diyorum keşke pelerinim falan olsa konsept yapıp gitsek :(


Bir de filmi için bir şeyler diyeceğim. Çok fazla hatırlamasam da Bilbo Baggins tam benim hayalimdeki Bilbo olmuş. Gidip o kıvırcık saçlarını okşayıp "Nasılsın, hobbitlerin gülüüü!" diye kırolaşabilirim bile siz düşünün....

Son olarak ben hediyelerin fotoğrafını da koyup gidiyorum. Hiç kıskanmadan. HİÇ.









a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder