15 Şubat 2014 Cumartesi

Konuşan Kitaplar ile Blog Turları - Derin Sularla Şeytan Arasında || Kitap Yorumu & Cast




Merhaba arkadaşlar, sonunda çıkmasını heyecanla beklediğimiz kitabın turuna da başlamış bulunuyoruz ki açıkçası ben çok heyecanlıyım *dırırırım* Şu son günlerde ses tellerim bayağı sorunlu, hastanelerde dönüp dolanıyorum ama siz çok şanslı olarak sesimi duymuyorsunuz, ben sizin kadar şanslı değilim tabii ki :( Öncelikle kitabın kapağını çok beğendiğimi söylemek istiyorum. Ne zaman okuyacak olsam insanların dikkatini çekiyor, gelip soruyorlar. Ayrıca cildinin mavi renkli olması da harika bence.Hem cast hem de yorum yapacağım ama önce kitap hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.


"Mektuplarını sakla ama sen öldükten sonra sevdiklerinin onları bulamayacakları kadar gizli bir yere olmasın."

Benim için çok ilginç kitaplardan biri oldu. Hani bazen bir kitaba başlarsınız ilk sayfasından sizi çeker ama ne heyecanlı olay vardır ne de cinayet, kitap akar gider sadece. Bu da öyleydi, neler olacak diye kafayı yemedim ama okumaya başladığım ilk anda resmen akıp gitti kitap, ben daha neler oluyor diyemeden. Kitap beklediğim gibi değildi. Ne beklediğimden emin değilim ama bu olmadığı kesin. Kitaptaki ilk gizem açıklandığını çok şaşırmıştım, o ne ya öyle, bu konu buradan nereye gidecek gibi bir tepkilerim oldu. İçinizde spoiler sevenler olduğunu biliyorum ama sevmeyenler adına bir şey söylemeyeceğim çünkü söylediğim en küçük şey kitabın gizemini kaçırabilir. Bence yazar belki çok orijinal olmayan ama muhtemelen bir çok insanın isteyebileceği -ben dahil!- bir "şeyi" neredeyse gotik bir tavırla işlemiş.


Tüm yetişkinlerin kötü hikayeleri vardır ve hikaye ne kadar kötüyse o kadar az konuşulur. Bir insanın kederli olduğunu bu şekilde anlayabilirsiniz. 


Eskiden zengin, şimdi yeni-fakir olan ve sanat düşkünü ailesi tarafında avrupa gezisi için evde yalnız bırakılan ve kocaman bir malikanede yaşan Violet ve Luke kardeşler için hayat misafirhanelerini kiralayan River West gelene kadar gayet normal sayılırdı. Yakışıklı, gizemli ve söylediği her şey yalan olan bir çocuktan başka kim Violet'in hayatını alt üst edebilirdi ki zaten?





      Violet White






O ukala gülümsemesi, kasları, güneşte yanmış teni ile River West



Violet'in en yakın arkadaşı Sunshine Black



Violet'in ikiz kardeşi Luke


Ciddi bakışlı, zeki ufaklık Jack



Öfke problemi olan yakışıklımız nam-ı değer Neely -Evet çok sevimli, biliyorum!-


Son olarak da kendisi ölmüş dahi olsa Violet'in anıları ve duaları sayesinde kitapta bolca dinlediğimiz Freddie


Evet, ben karakterleri buna yakın bir şekilde hayal ettim sayılır siz neler düşünüyorsunuz?







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder