16 Mart 2014 Pazar

Konuşan Kitaplar Blog Turu - Seninle || Yorum - Yabancı Bloglar Ne Demiş?




Merhaba arkadaşlar nasılsınız bu günlerde? Açıkçası havalar buralarda çok güzel, okuduğumuz kitaplar çok güzel ama durumlar biraz kötü gibi. Neyse onu bunu geçelim de yukarıda konusunu yazdığımız kitaba gelelim. 

Şimdi de aşık olmayı beraber öğreniyoruz. Kimsenin ne dediği umrumda değil. Seni seviyorum, gelecekte bizimle ilgili ne olursa olsun seni her zaman seveceğim. Seni seviyorum ve sonsuza kadar seveceğim.
Sevgi dolu sevgilin,
Kyle

En baştan Nell'in ilk aşkının öldüğünü biliyorduk. Merak etmeyin spoiler değil. Biliyorduk ama gelecek bu duygusal şoka hiç mi hiç hazır değildim! Ciddi anlamda Kyle ve Nell ikilisine aşık oldum. En yakın arkadaşına aşık olmak dedi beni kalbimden burdu Jasinda :( Her şeyini bilen her şeyini bildiğin ve okuldaki tüm kızların hoşlandığı biriyle hem en yakın arkadaş olacaksın üstüne bir de sevgili olacaksın, insan kendine rüya da mııym diye sorar. Sonra ilk aşkı ve dostunun ölmesi ve olanlar için kendini suçlaması nedeniyle Nell bir türlü kendine gelemez. Bir çeşit travma gibi, hiç ağlamıyor duygularını nötrlemeye çalışıyor. Alkol tadını sevmemesine rağmen alkol ile hissizleşen birine dönüşüyor. 




Bir de Colton var tabii. Yıllar önce ailenin yanından taşınmış ve geri dönmemiş yakışıklı yetenekli Colton. Onun da en az Nell kadar belki daha fazla yaraları var. Canı çok yanıyor ve yanlış olduğunu düşünmesine rağmen aşık oluyor. Colton da en az Kyle kadar duygusal biri, geçmişi ne kadar berbat olursa olsun. Nell ile Colton birbirlerinin yaralarını iyileştiriyor. Colton ağlamanın yasa iyi geldiğini Nell ise kendine güveni öğretiyor. 

"Ben sana sadece aşık olmuyorum Nell. Ben seninle aşka düşüyorum. Sen bir okyanussun, ben sana düşüyorum, senin derinliklerinde kayboluyorum." 

Çok sevimli bir hikayeydi ama aşık olacak kadar içime işlemedi benim. Sanırım çeviriden dolayı. Ama kitabı okurken bir kaç kere göz yaşı dökmediğimi söyleyemem. Bir sonraki kitapta neler olacak, gerçekten okumak istiyorum ama çeviri kitaba vereceğim puanı düşürdü. 

Ona aşıkken iyiydim ben.






Yabancı Bloglar Ne Demiş?

Candy Coated Book Blog
Bu kitap ham duygularınızı dışarı çıkaracak ve söz veriyorum ağlayacaksınız! Çirkin ve sümüklü bir şekilde ağlayacaksınız çünkü Jasinda Wilder gerçekten harika yazmış, sanki siz karakterlerle birlikte oradasınız ya da karakterin ta kendisiymişsiniz gibi hissediyorsunuz. Nell’i tanımlama şeklini çok beğendim ve Jasinda onun kalbinden yazmış!



The Bawdy Book Blog
Şöyle ki, Nell ve Kyle’a aşık oldum. Ve sonra Nell ve Colton’a aşık oldum. Bir yazar için bunu başarmak cidden zor, bu yüzden diyebilirim ki iyi iş Jasinda.



Liezel’s Book Blog
Kitabın mükemmel olduğunu düşündüm. Sizi  “Her şeyin bir nedeni vardır.” Diye düşündüren kitaplardan biri.



Way Too Hot Books
Kalbinizi yeni baştan kıracak, özellikle işler tam düzelmeye başladı dediğiniz zaman. Hikaye tekrar düşün bakalım der gibi yüzünüzde patlayacak. Kesinlikle hikayenin bu kadar karanlık olacağını düşünmemiştim ama böyle olduğuna sevindim. Hikayeyi daha gerçek ve daha inanılır yapmış.


Tough Critic Book Reviews
Anlatmak için harika ve hep aklımda kalacak bir kitaptı.



Brooke-True Story Book Blog
Kitabın büyük bir kısmını içindeki acının yüreğime dokunmasıyla okudum ve şu anda duygusal anlamda çökmüş durumdayım.Şu saniye o sayfalardan birine geri dönüp okuyabilirim ve bunu tereddüt etmeden tekrar tekrar yaparım.







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder