26 Kasım 2014 Çarşamba

Kitap Günleri: Aşkı Seçtim - Meral Kır || Playlist



Aşkı Seçtim
Meral Kır
Müptela Yayınları416 Sayfa 










Merhabalar efendim, nasılsınız? İyisinizdir umarım, bir buçuk aydır aktif bir blog olamadığım için özür dilerim. Blogda değil insan olarak bile aktif olamadım. Vizeler mi dersiniz, sorunlar mı dersiniz sanki hiç bitmeyecek gibiydi. Ama ne yaptık Aylardan Aşk'ın ikinci kitabıyla haftama renk kattım, mutluyum! Çok uzatmadan Playlist'e geçiyorum ben hemen. Bizzat yazarımızın ağzından size-e kitabı okurken dinleyeceğiniz şarkılar paylaşacağım, bu da benden size kıyak olsun :P :D












































Bu da benden olsun mu? Bence olsun.









Kitap Günleri kapsamında bugün  Anime ve Kitap Sever'den Doruk ve Aşkı Seçtim yazısını okumanız tavsiyedir. Bir de Ön okuma için tık tık!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder