14 Ekim 2014 Salı

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu: Aşkın Müziği - Kylie Scott | Stage Dive'ı Tanıyalım + Çekiliş



Merhabalar efendim, nasılsınız? Ben iyi gibiyim fakat havalar yüzünden şehirde herkesin kafası karışık sağımdan bot ve kazak giyen geçerken daha kafamı çevirmeden şort giyenler görüyorum. Sonbaharın en güzel yanı, insana seçim hakkı veriyor. Neyse havalardan konuştuğumuz yeter, biraz yeni turumuzdan söz edelim. Hepimizin heyecanla beklediği bir turdu, ingilizcesini okuyan çıtırlar sayesinde elime alır almaz nasıl başladığımı ben bilemedim.


Baştan söylemeliyim ki kitabın başları oldukça komik. Hani rüyanızda Rock tanrısıyla evlendiğinizi görüp uyanınca gerçek olmadığını anlarsınız ya, hah işte bu gerçek olanından bir hikaye. Yani doğum günü sabahında elinde 5 karatlık yüzük, kolunda yunan tanrılarını kıskandıracak bir rock tanrısıyla Las Vegasta otelde uyanan Evelyn, dilek tutarken hangi mumları üflediyse ben de istiyorum.Tabii hiçbir şey hatırlamıyor olmasına da kaderin bir cilvesi diyelim. Tahmin edeceğiniz üzere hikaye böyle başlıyor, hafıza kaybı da Elektro gitaristimizin hayallerine tuz biber oluyor.



Kitapta grup üyelerinden kısmen daha az bahsediliyor, ikili arasındaki romantizme odaklanıyor. Bu kadar kısa sürede, 6gün gibi, bu kadar samimi olmaları bana biraz yapmacık gelse de daha ilk geceden evlendiklerini düşünürsek daha anlamlı oluyor. Gerçekten beni başta baya güldürdü, David'in samimiliği çok hoştu. Çoğu erkek karakteri okurken kendinizi bir kaç adım uzakta hissedersiniz ama David benim için öyle değildi. Gerçi kitabın sonlarına doğru cidden sinir bozucu bir olay oldu ki benim hassas zamanıma mı denk geldi bilmiyorum ama kitabı bir kaç saatliğine bırakıp kafamı dağıttım. Evelyn ve Malcolm 'un aralarda takılmaları eğlenceliydi, Jimmy David'in erkek kardeşinin sorunları, araya giren "başkaları" kısacası kitabı okurken sanki aradan çok daha uzun süre geçiyormuş gibi geliyor.


... '' Ona evlendiğimizi söylediğimde üzerime kustu, '' diye ekledi kocam.




Stage Dive



Grup 4 üyeden oluşuyor. David, Malcolm, Jimmy ve Ben.


  • David; yirmili yaşlarının ortasında, 26. yaşında. Uzun koyu renk saçlara ve yüzünün yanında favorilere sahip. Gözleri Lacivert renk. Kolunun tamamı ve göğsünün bir kısmı dövmeler ile kaplı, sağ elinin parmaklarında Live Free yazıyor. Güven ve bağlanma sorunu -Klasik- var. Grupta elektro gitar çalıyor, ve şarkı sözlerini yazıyor. Grubun en çok sevileni.

    Ps: Bir ara saçlarını kısa kestiriyor, benim favorim o hali. Alex Turner olarak hayal edip, mutlu oluyorum.



  • Malcolm: Baterist. Karışık uzun sarı saçları ve gümüş halka hızması var. Rock grubu üyesi denilince akla gelen ilk şeylerden biri olan dövmelere bolca sahip. David ile kardeş gibiler. Grubun eğlencesi diyebiliriz gibi ama pek tanıyamadık maalesef.



  • Jimmy: Solist. David'in erkek kardeşi, o yüzden birbirlerine benzediklerini söylemek yeterli. İçki ve uyuşturucu problemi var, sorunlarını kitapta biraz görüyoruz. Çoğunlukla bir pislik gibi davranıyor. Sahne önünde olmayı seviyor. 



  • Ben; Bas Gitarist. Kitapta adı en az geçen karakter. Kısa siyah saçları ve boğa gibi ensesi var. Seri katil bakışlarına sahip, çok çekici. Çok cüssesi iri yarı bir şey. Grubu 13-14 yaşlarında David, Jimmy kurduklarında Ben gruba en son katılan.




a Rafflecopter giveaway

1 yorum :