13 Eylül 2012 Perşembe

Bardaklaştık!

Sevgili Edda'nın blogunda başlattığı bardaklaşma etkinliğine katılmıştım. İyi ki de katılmışım çok eğlenceli bir etkinlik oldu benim için. Kozmetik aynasıyla eşleşmiştim, ertelemelerimizin sonucunda kargomu bu gün elime aldım :D




Çok sevimli bir kutuyla geldi, ilk görüşte bayıldım kutuya resmen! Resmen açmadan önce bir 5 dakika incelemişimdir :D Bardağım ise en sevdiğim renk olan yeşil renkte geldi, tabi ona da hemen aşık olduğumu anlamışsınızdır. Sonra içine bardağın temasına uyarak bir sürü çay yollamış, böyle bulduğum her türlü çayı denemek istediğim için çok sevindiğim bir hediye oldu bunlar. ayrıca iki tane oje, parfüm, ruj ve krem örnekleri vardı içinde.

Böyle etkinliklerle yeni arkadaşlar ediniyoruz ve hem karşımızdakini hem de kendimizi mutlu ediyoruz. Başkasını düşünerek hediye almak çok hoş bir düşünce. Bu etkinlikten de çok memnun kaldım. Benim yolladığım için tık tık.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder