23 Ocak 2013 Çarşamba

Tag: "Mutlu Kitapkolik"


VampirellanınGüncesi'nde Soru-Cevap Tag'ı var. Hemen tabii.

1. Yeni kitaplar almanın hoşuna giden tarafı ne?
Yeni bir şey almak her zaman hoşuma gitmiştir, "benim" diyebileceğim. Kitaplığımda yer kaplamalarını seviyorum.

2. Ne sıklıkta yeni kitaplar alıyorsun?
Çok sık alıyorum. Bazen internetten aylık kitap sipariş etmeme rağmen yolda bir kitapçıda gördüğümde dayanamayıp aldığım da oluyor :D

3. Kitabevleri mi yoksa online kitap alışverişi mi – hangisini tercih ediyorsun?
Her ikisinden de yapıyorum ama ilk tercihim online oluyor, çünkü çok daha hesaplı. Ee öğrenciyiz sonuçta :D

4. Favori kitabevin var mı?
Halikarnas Kitapevi vardı ama artık çok da gidecek fırsat bulamıyorum.

5. Kitaplar için ön sipariş veriyor musun?
Bazen veriyorum ama geliş tarihi değişmediği için çok da bir şey fark etmiyor.

6. Aylık kitap alma limitin var mı?
Hayır yok tabii ki :D

7. Kitap alma yasağı – senin için bir anlam ifade ediyor mu?
Sınav döneminde hiç sınava girecekmiş gibi davranmadığım için yasak var ama uyduğumu söyleyemeyeceğim :D

8. Wish list’in ne kadar büyük?
Oldukça büyük. Her an kitap alamadığım için Wish List'e ekliyorum, alacağım zaman onlar önceliğim oluyor böylece hepsine eşit şans veriyorum. Bazen kayırdığım olmuyor da değil :D

9. Hangi kitaplara (wish list’indeki, ön siparişini verdiğin vs.) ŞİMDİ sahip olmak istiyorsun?
Sıcak Bedenler, fragmanına da bayıldığım için önceliğim. Bir kaç kere sipariş etmeme rağmen listeden olmadığı için çıkarılmıştı. Ve Dex'in yeni kitabı Yerkara'yı merak ediyorum. Alıntıları çok hoşuma gitmişti.
 


10. Kimi tag’liyorsun?
Katılmak isteyen herkesi.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder