3 Şubat 2013 Pazar

Ocak Ayında Okuduklarım

Ben daha Ocak ayını yazamadan Şubat oldu bile! 2 aydan az bir süre sonra sınavım var ve ben hala aylak aylak geziniyorum. bu yüzden Ocak ayında 5 tanecik kitap okumuşum. 2013 hedefime nasıl ulaşacağım bilmiyorum ama kendimi yaza sakladım artık, bütün kitap kulelerimi o zaman bitireceğim! Gelelim Ocak ayına Britanya Yolu, Gabriel'in Cehennemi, Tanrıça, Tanrıçanın Savaşı ve Beklediğim Sendin. En çok hangisini beğendiğime karar veremedim. Türleri farklı olduğu için seçim yapmamayı tercih ederim ama Gabriel'in Cehennemi bana beklediğimi veremedi nedense, sanırım beklentim yüksek olduğu için.












Ne okuyorum?


Ilsa J. Bick Küller serisinin ikinci kitabı olan Gölgeler'i okuyorum. Gerçi ilk kitabındaki karakterleri unuttuğum için okumayı bir süre bıraktığım söylentileri doğru. Ama onun dışında kitap öyle güzel vahşilikler içeriyor ki yorumunu yaparken çok eğleneceğim sanırım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder