17 Nisan 2013 Çarşamba

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu: Gölgelerin Yolu - Brent Weeks || Alıntılar


17 Nisan 

Yorum- Tuğçenin Kitaplığı
Yorum- Kitaplarım ve Ben

18 Nisan

Çevirmenden Notlar - Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi
Yorum- Kitap Sayfaları
Yorum- Ktap Aşığı


ALINTILAR

**"Muhtemelen aptalca bir nedeni vardır. Yani bir savaştaydılar, herkes çok yorgundu, açtı ve düzgün düşünemiyordu... Bu yüzden Josin hata yapmış olmalı."
"Peki bütün bunlar, lider olmakla ilgili sana ne anlatıyor?" diye sordu Kyler.
Logan şaşırmış gibi baktı. "Tabağındaki sebzeleri ye ve iyi uyu?" 

**"Suikast bir sanattır lordum. Ve ben de şehrin en yetenekli sanatçısıyım."

*Hem Kylar hem Azoth hem genç lord... Ve bir de katilim. Bana güven ki sana ihanet edebileyim.

**"Karanlığa battıkça battım, onu sevdikçe utancım daha da büyüdü. Kim ışığa aşıkken karanlıkta yaşayabilir ki?"

**Hayatı boyunca düşlediği şeye kavuşmuştu. Oysa öte yandan hayatı boyunca kendini bu kadar perişan hissetmemişti.

**"Seninle dövüşmeyeceğim efendim."
"Dövüşeceksin. Öleceksin. Ve seni özleyeceğim."

**"Bense onların yenilmez olduğunu sanıyordum."
"Gece Melekleri ölümsüzdür. Aynı şey değil."

**Tanrı, göz yaşını kahkaya, üzüntüyü sevince çevirirdi. Bir suikastçıysa şeytani adaletin tüccar prensi sayılırdı.

**"Kazanamayacaksan dövüşme."
"Bazen dövüşmen gerekir."

**"...Seni tanımak istiyorum. Seni hak etmek istiyorum. Aynaya bakıp gördüğüm adamdan hoşnut kalmak istiyorum. Başımıza neler geleceğini bilmiyorum ama her ne gelirse gelsin, onu seninle karşılamayı istiyorum..."

katkılarından dolayı Artemis yayınlarına teşekkür ederiz.








Çekilişe katılmak isterseniz hemen aşağıya bakmanız yeterli!

a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder