13 Ocak 2014 Pazartesi

Kitap Yorumu - Ara Dünya


Ara Dünya
Neil Gaiman 
Michael Reaves
İthaki
Çeviri: Emine Ayhan
214 Sayfa







Bu kitabı alalı aylar oldu ama neden okumadım bilmiyorum. Dün odada dolaşırken gözüme takıldı, ince zaten azıcık okurum deyip elime almamla bitirmem bir oldu. Şimdi diyorum kendime, bu kadar bekletecek ne vardı Elçin?


Nereye gidersen git. Başına ne gelirse gelsin. Şunu bil, Joey. Seni seviyorum ve ne olursa olsun hep seveceğim ve... Doğru olanı yaptığını biliyorum. Sadece... sadece canım yanıyor, o kadar.

Başta size karışık gelebilecek bir kitap. Bilim-kurgu filmlerinden fırlayıp sayfaların arasına giriveren ve beynimizin kullanılmayan kıvrımlarını kullanmaya davet eden bir hikaye. Sizi Altiverse'den Multiverse'ye, birbirinden beter büyücüler ve yapay zekacılara -?-oradan Yürüyüşçüler ile birlikte Ara Bölgeye yürütüyor -küçük y ile.


İnsan Ara-Bölgedeyken kendini Einstein'ın en berbat kabuslarının içindeymiş gibi hissediyordu.


Benim geç okuduğumdan dolayı çok pişmanlık duyduğum bir kitaptı. Ve kesinlikle çok eğlenceliydi, o araya serpiştirilen fizik terimleri ve inanın okumaktan yorulduğum ders isimleri, insanın hayal etmekte zorlandığı mekan tasvirleri, sizi korkutacak yaratıklar ve ilginç şekilde hem büyü hem de bilimin aynı anda var olduğu dünyalar ve hepsinden eğlencelisi o diyaloglar! Beni hiç hayal kırıklığına uğratmayan bu kitabı size şiddetle tavsiye ediyorum baylar bayanlar. Ve son olarak yazarlarımızdan;


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder