25 Ocak 2014 Cumartesi

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu - Labirent: Ölümcül Kaçış || Film Tanıtım



Merhabalar efenim! Bomba gibi bir tur ile devam ediyor Ocak ayı. Benim bayıla bayıla okuduğum, Pegasus'a raflarımıza kazandırdığı için çok teşekkür ettiğim, devam kitaplarını beklerken muhtemelen saçlarımı yolacağım bir kitap kendisi. Kitabın adından çok hoşlanmasam da konuya hakim bir isim olduğunu kabul edeceğim. Ve orijinal kapak olmasına da çok sevindim, gerçekten harika bir kapak.




Cast seçimi benim özellikle hoşuma gitti. Genelde kitaptan beyazperdeye uyarlanan filmlerin oyuncuları pek kitaptakilere uymaz. Fakat bunda kitabı dikkate alarak seçmişler sanırım. Ve gördüğümüz fotoğraflara da bakarak iddialı bir film olacağa benziyor.



Kendisini bir çok filmden bildiğimiz ki benim en çok Teen Wolf ile tanıdığım, mimikleri ya da oyunculuğuyla sevimli bulduğum Dylan O'Brien Thomas'ımızı oynuyor. Kendisine esas oğlan diyebiliriz aslında.



Geldiğinde Kayran'daki tüm erkeklerin dikkatini çeken zeki kızımz Teresa'yı ise Kaya Scodelario oynuyor ki ben kendisini Skins'te tanıyıp beğenmiştim.



Chuck'ı ise Blake Cooper oynayacakmış. Benim aklımda bu şekilde oluşmamıştı karakter ama bakınca bu çocuktan tam Chuck olur diyorum. Sürekli konuştuğunu, Thomas'ın onu sevdiğini hayal edebiliyorum. 




En sevdiğim karakterlerden biri olan Newt ise Thomas Brodie-Sangster oynayacak. Game of Thrones'ta çok beğeniyorum çocuğu -Jojen- burada da seveceğim muhtemelen. Şuna baksanıza ne tatlı!!! 




Benim için kitaptaki önemli karakterlerden biri de Koşucu olan Minho, Ki Hong Lee tarafından canlandırılacakmış. Kitapta Asyalı olduğunu hatırlamıyorum nedense Minho'nun ama adından anlamam gerekirdi zaten. Ki Hong yeterince karizmatik duruyor rol için.


Bu fotoğrafta gördüğünüz DEVASA duvarlar da Kayran'ı labirentten ayıran ve bir bakıma koruyan kapılar. Kafamda hayal ettiğim ile birebir görüntüsü anca bu olabilirdi. 



19 Eylül 2014 yayın tarihli olan filmin henüz fragmanı yok. Sadece paylaşılan bir kaç fotoğraf var.






Çok sevimli.

Kitap tanıtımı için çekilen fragman, çok başarılı olmuş.




Ve son olarak WCKD adına bir site yapmışlar, yaratıcılar Kayran'ı izlerken. Film tanıtımı için gayet hoş olmuş.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder