18 Mayıs 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Yazın Okumayı Planladığın Kitaplar




Cumartesi İlk 10 etkinliklerine sonunda katılabildim! Hep bir aksilik çıkıyordu katılamıyordum, ama bu sefer aksiliklere boyun eğmeyeceğim! Öhöm, yazın okumak istediklerimi 10 kitaba nasıl indireceğim bilmiyorum. Bu yaz, lise de biteceği için tam bir ev kuşu olarak kendimi dizilere ve kitaplara vermeyi planlıyorum.

 1. Yerkara - Brody Ashton
Zamanında alıntılarına bayılmıştım, alıp okumazsam o yaz geçmez benim için.

2. Gölgeler - Ilsa J. Black
Bu kitaba başlamıştım ben ilk çıktığında ama ilk kitabını baya unuttuğum için devam etmemiştim. Yazın seriyi baştan okuyayım diyorum.

3. Bir Milyon Güneş - Beth Revis
Bilim-kurgu tarzı romanlara bayılıyorum. İkinci kitap çıkalı çok olmasına rağmen hala okuyamadıklarımdan.

4. En Karanlık Gece - Gena Showalter
Bu kadının kitaplarına bayılıyorlar. Ayrıca konusu da çok hoşuma gitti. Başlayacağım serilerden.

5. Yalanlar - Michael Grant
İlk iki kitabından sonra hala bunu okumadığıma inanamıyorum! Hemen gidip alacağım sanırım. Drake, fanus, güçler... Hepsini özledim!

6. Gregor ve Gri Kehanet - Suzanna Collins
Yazarın yazım tarzı hoşuma gidiyor, zaten bu tazr fantastikleri de seviyorum.

7. Athena'nın İşareti - Rick Riordan
Hala okuyamadım! Koskoca gemi Roma kampına gelince ne oldu, ne işareti, kehanetin sonu ne olacak, Percy! Hepsi okumam için bekliyorlar

8. Suçlu Sevkler - Laurell K. Hamilton
O kadar kitap yazıp da bunu yazmazsan kendimde utanırım. Para biriktirip bütün serisini bir anda almayı düşündüğüm için bu kadar beklettim bu seriyi.

9. Eragon - Christoper Paolini
Ejderhaları sevdiğimi söylemiş miydim? Kim onlardan biriyle yaşamak istemez ki?

10. Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş - José Saramago
Ölüm görevlerinden vazgeçiyor ve herkes ölümsüz oluyor, nasıl ya? İşte öyle bir kitap. Bir çekilişte görür görmez adına vurulmuştum. Okuma listemde olması şart.

4 yorum :

  1. Gregor ve gri kehateti ve serisini bende okudum ve bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henüz okumadım ama bayılacağımdan eminim neredeyse :D

      Sil
  2. Saramago en sevdiğim yazarlardandır! Ben de çok istiyorum bu kitabını okumayı. Konuları da hep böyle özgün. *.* Tatlı adam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekte mi? Ben daha okumadım ve yeni alışverişimde almayı unuttuğum için acı çekiyorum :( En kısa zamanda alınacak listemde.

      Sil