5 Mayıs 2013 Pazar

Kitap Avı: 4 Blogger 16 Soru

4 Blogger ne yapalım demişler ve akıllarına bir fikir gelmiş. Herbiri dörder soru hazırlamışlar ve kitap avı yapmışlar. Vampirella'nın GüncesiSihirli KitapSaklama KabıSihirbazın Güncesi Katılmak isteyenler bloglardan birine tıklayıp form ekleyebilirler. İşte benim cevaplarım!


1. Başladığın ama nedense bitiremediğin bir kitap?
Candor - Pam Bachorz. Konu güzel ama başlarında sıkıldım. Araya da başka kitaplar girince kaldı.

2. Şu ana kadar karşılaştığın en garip fantastik yaratığın yer aldığı kitap?

Geri Dönenler, bence gayet ilginç yaratıklar. (Benim İçin Öl - Amy Plum)

3. Güçlü bir dişi? Girl power.

Kanlı Annwyl. Adından belli! (Ejderin Aşkı - G.A. Aiken)

4. Çabuk! Kitaplığından hiç düşünmeden bir kitap seç ve ilk cümlesini yaz!

Büyükannemin beyaz baykuşundan babama bahsetmedim. (Tuhaf Melekler - Lili St. Crow)

5. Adaya düşsen yanında olmasını isteyeceğin kitap hangisi?

Uzaktaki Tatlı Şey - Libba Bray. Sonunu her zaman çok beğenmişimdir. 

6. Aile üyelerinden gizli aldığın kitap var mı varsa hangi kitap?

Hayır yok.

7. Hediye olarak gelen ve seni en çok mutlu eden kitap nedir?

Ruhsuz - Jodi Meadows. Babam hediye etmişti.

8. Yarın dünyanın sonu olacak olsa hangi kitabı ya da seriyi okumadın diye üzülürsün?
Anita Blake Serisi - Laurell K. Hamilton 

9. Kitaplığında bulunan en yaşlı kitap hangisi?
Şeytan - W. Peter Blatty

10. Yoo adamım, milyonlar verseler satmam, kıymetlim o benim dediğin kitabın hangisi?

Safkan - Jennifer L. Armentrout

11. Bazı kitaplar vardır, öyle çok kişi bilmez. Popüler olmadığı için   mutlusundur. Nasıl desem kendine özel hissedersin. Senin kitabın hangisi?

Maya Sonsuzlukta Bir Gölge - Payal Dhar

12. Kitap ödünç Alır mısız? Kütüphane alışkanlığın var mıdır?

Alırım ama nadir. Eğer beğendiysem o kitap bende olmalı! Ödünç aldıpım kitabı sevdiysem gidip alırım yine kendime.

13. Gerçekten kitap okumaya başladım dediğin kitap?

Alacakaranlık - Stephenie Meyer

14. En fantastik kitabın hangisi?

En fantastikten kasıt ne anlamadım ama Ejderha Cadı - Yasmine Galenorn diyeceğim sanırım. Bir sürü yaratık vardı içinde.

15. "5 üzerinden 6 verirdim ama Goodreads izin vermiyor," dediğin bir kitap var mı?
Yılanın Gölgesi - Rick Riordan. O nasıl bir finaldi!

16. İkinci el kitaplar sana hitap ediyor mu?
Sahip olduğum bir kitabı ben okumadan önce kimseye vermem diyen biri olarak bir tane almıştım. ama dayanamadım, ilk elini aldım yeniden. Yani, kesinlikle bana hitap etmiyor. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder