14 Mayıs 2013 Salı

Konuşan Kitaplar ile Blog Turları - Nerdesin Bernadette by Maria Sample || Kitap Yorumu



Merhaba izleyicilerim, arada girip bakanlar ve ilk defa siteye gelmiş olanlar! Geç yazdığım için sizden özür dilemekle başlayacağım, sağlık konusunda sorunluyum da biraz. Biz beni bırakalım da turumuzun bu gün ki ayağına gelelim.

Nerdesin Bernadette için söyleyebileceğim ilk şey ilginç olur. İkince şey ise vay canına. Başlarda yazım tarzı nedeniyle bayağı yadırgamıştım. Sürekli mektuplardan ve e-postalardan olayları anlatması, arada konuşmaların girmesi falan kafamı karıştırıp sinirimi bozmuştu. Ama ben ne yaptım? O sinirbozuculuk duygusuna yenilmedim, ve devam ettim. Hah, haklıymışım da, cidden ilginç bir kitapla karşılaştım sonrasında. Karakterleri ve zamanları yerine oturttuğunuzda olay akıp gidiyor zaten. Bir bakıyorsunuz bağlanıvermişsiniz.

Seaatle, boka bastığında, Tanrım ne olur köpek boku olsun, diye dua ettiğinin tek şehirdir.

Bernadette, yetenekli, zeki ve birazcık sorunlu bir anne. Sorunlu derken dışarıdan baktığınızda fark etmiyorsunuz. Ellilerinde, güzel giyimli hoş biri. Sadece hiç bir arkadaşı yok, yaşadığı şehirden nefret ediyor ve sürekli bir şeylerden şikayet ediyor. Aslına bakarsanız bazen bu bizim de yaptığımız şey. Kocası, Elgie, Microsoft'ta çalışan dahi bir adam. Ee haklı olarak da kızlarının zeka küpü olması gerek. Bee de tam öyle bir tip, ayrıca olgun da. Her şey Bee'nin Güney Kutbu'na geziye gitmek istemesiyle başlıyor. Ama insanlarla konuşmaya çekinen - hatta işlerini yaptırması için sanal asistanı var- Bernadette, başta iyi bakmıyor ama sonuçta kızı bu, kabul ediyor gitmeyi.


Kitabı daha fazla anlatmak istemiyorum size. Okununca anlanılanacak kitaplardan. Arka yazısı beni cezbetmemişti ama siz bence aldanmayın. İlgin. bir kitap okumak istiyorsanız tam size göre, damak tadınızı biraz renklendrmek için birebir. Bence siz de Bernadette'nin nereye kaybolduğunu merak edeceksiniz!
,

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder