18 Ekim 2013 Cuma

Konuşan Kitaplar blog Turu - Umutsuz || Yabancı Bloglar Ne Demiş?





Biliyor musunuz bilmem ama -ben bilmiyordum!- Umutsuz yurt dışında çıktığında çok ses getirmiş. Ben mesela ilk baktığımda konusuna çok da çekici gelmemişti kitap. Okurum ama ne kadar hoşuma gider bilmem havasındaydım. Daha sonra yabancı bloglardan araştırdım ki bunların kimisi çok tanınmış kimisi senin benim gibi normal bloglar -:D- aşırı beğenilmiş. Abartmıyorum, cidden. Bence siz de okuyun ve abartıp abartmadığıma karar verin.


Bu hikaye bana dokundu, beni etkiledi, hoşuma gitti ve beni harap etti ve ben hikayenin her dakikasına aşık oldum.

Totally Booked


Onlar güldüğünde ben de güldüm, onlar ağladığında ben de ağladım ve sayısız kez sayfaların içine girip onları ciddi şekilde tekmelemek istedim.

Bloody Bookaholic


Her kelime, her cümle, her sahne hayalinize öyle canlı konuluyor ki ve siz orada olayları bütün açıklığıyla izliyorsunuz.

Aestas Book Blog


Bu kitap bana çok içten bir şekilde dokuldu ve size gururla söyleyelebileceğim tek şey - KESİNLİKLE okunmalı. Çünkü bu kitap kalbi atan herkes ile duygusal bir bağ kurabilir! 

Book Gossips


Yıldızlı bir gecede gökyüzüne bakın ve yıldızları sayın - İŞTE bu kitabın hak ettiği yıldız sayısı olacaktır.

Natasha is a book junkie


Umutsuz benden bir parça götürdü ama o parçayı sonra geri verdi. Her zaman benimle kalacak olan bir parça..

Tough Critic Book Review's


Bu kitap ilk sayfasından sonuna kadar her kelimesini, her anını, her etkisini hissettiriyor.

The Book List Reviews



Demiştim ama değil mi! Bu arada artık koccaman bir tur olduk ve birbirinden güzel turlarımız devam edecek!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder