23 Kasım 2013 Cumartesi

Etkinlik: "Son Zamanlarda"



Ne zamandır bir etkinliğe katılmamıştım. Cumartesi: İlk 10 Etkinliklerini çok severim mesela ama ne yazık ki her zaman katılacak vakit bulamıyorum. Bu etkinliği görünce hadi yazayım dedim hazır vaktim varken. Hem de nasıl durumdayım onları da görmüş olurum, insan yazmayınca unutuyor bazı şeyleri, hele ki ben! Neyse çok uzatmadan soru-cevaplara geçeyim.

1. Seni mutlu eden bir kitap haberi.
Sanırım bunun cevabı Demir Kral olacak. Gerçi şu sıralar pek fazla güzel haber alıyoruz, hepsi beni mutlu ediyor.



2. Okuyup da çok beğendin bir kitap hangisi?
Son zamanlarda Korkak ve Canavar. Gerçekten okurken çok zevk aldığın bir kitap olmuştu.



3. Okuyup da beğenmediğin, seni hayal kırıklığına uğratan bir kitap.
Asi Melekler. Ne yazık ki ilk sayfalarını geçecek kadar dayanamadım.

4. Okuma alışkanlığında bir değişim oldu mu? Son iki ayda kaç kitap okudun?
Türünde değil ama süresinde oldu. Yeni şehir, üniversite derken kitaplara biraz ara verdiğimi kabul ediyorum. 7 ya da 8 tane okudum.

5. Gözüne kestirdiğin, mutlaka okumalıyım dediğin kitaplar hangileri?
Aaa nasıl sayacağım bunları şimdi. 
Labirent: Ölümcül Kaçış, Efsane, The Darkest Minds, Seraphina, Sevgilimden Son Mektup. Aklıma ilk gelenler.

6. Etkinliği takip edenler bir kitap öner!
Rüzgarın Adı!



8. En çok hangi yayınevinin kitaplarını okudun?
Sanırım Artemis ve Dex. Ama dengeler değişecek sanırım.

9. Bu ay okuduğun en uzun kitap neydi ve kaç sayfaydı?
Gül ve Avcı - Asude, 462 sayfa


10. Hediye kitap aldın mı? Aldıysa bizimle paylaş.
Son zamanlarda hayır. Kimse kitap hediye etmiyor, nedense.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder