25 Kasım 2013 Pazartesi

Kitap Yorumu - Melekler Zamanı


Melekler Zamanı
Fatma Erdek
Ephesus
543








Hiç beklemediğim kadar güzel çıkan, beni etkileyen bir kitap oldu bu. Hani bazen aklınızda yokken alıp okursunuz da vay be dersiniz ya, nedense benim için öyle oldu bu kitap. Özellikle yazarın kalemini çok sevdim, sanki sürekli gözümün önünde oluyordu olaylar, okumuyordum da izliyordum. İlk romanı olduğuna inanmak zor gerçekten.

Biz ne mi yapmıştık? Kırılmış, dökülmüştük.. Daha küçük bir çocukken, asla yepyeni olamayacak kadar eskimiştik biz.. Bizi sürdükleri oyun öylesine garipti ki.. Bize bunu yapanlardan çok.. Kendimize, içimizdeki bize küsmüştük.


Okumadan önce hüzünlü bir hikaye okumaya hazırlanın çünkü ben hazırlanmamıştım ve beni şok etkisiyle vurdu. Özellikle tarikata verilen küçük kızlar, beyni yıkanan erkek çocukları, seçenekleri ellerinden alınan herkes beni çok etkiler. Fatma Erdek sanki Kitap Avcısı bunu okumalı diyerek böyle bir şey yazmış gibiydi. Tek çocuk olmama rağmen kardeş sevgisini hissedebildim. Neredeyse keşke kardeşim olsun diyecektim, neredeyse :D Bence dünyanın en berbat şeylerinden biri çocukluğunu yaşayamamak. Çünkü ne yaparsan yap, ne yaşarsan yaşa bir insanı en çok etkileyen şey çocukluğudur. Kitabın konusu değğil ama hissetiklerimi yazmak istedim bu sefer, Çünkü hem bir kardeşe duyulan sevgiyi, hem de sevgiliye duyulan aşkı bir de Fatma Erdek'in kaleminden okumalısınız.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder