16 Kasım 2013 Cumartesi

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu - Araf || Kitap Yorumu





Bir konuşan Kitaplar Blog turundan merhabalar. Bu sefer, Tatlı Bela serisi ile sevilen Jamie McGuire'in fantastik türde yazdığı Araf kitabı ile devam ediyoruz. 


Açık söylemek gerekirse kitabın başlarında kitabı çok sevdiğimi söyleyemem. Hiç özgün gibi gelmemişti. Gizemli bir çocuk, garip güçleri var, yakışıklı. Hangi genç kız buna karşı koyabilir ki? Tanıdık geldi değil mi? Başlarında okurken "Güzel yazıyorsun, akıcı yazıyorsun da özgün değilsin." diye bayağı ağır eleştirdiğimi hatırlıyorum. Hatta kızın çocuğua aşık olması da zorlama gibi gelmişti. Tıpkı fantastik öğelerin de zorlama olduğu gibi. Ama sonra bilmiyorum ne oldu ama yazar bence erkek karakterlerin aşkını çok güzel anlatıyor ve benim gibi romantik biri için nasıl güzel bir nimet anlatamam. Travis'in Abby'e söylediği cümleler nasıl içimi ısıttıysa Jared'ın cümleleri de o derece ısıttı. Aşık ve gizemli erkeklere karşı sanırım zaafım var :D 


Nina'ya genelde sinir olsam da -kim olmadı ki?- yazarın akıcılığı ve aradaki aşkın anlatılması açısından cidden çok beğendiğim bir kitap oldu. Şimdi böyle yazınca kitabı beğenmedim gibi görünüyor ama aslında sevdim, dediğim gibi yazarın kalemi eve duyguların rengi kitapta tam istediğim gibiydi. Ayrıca kapak da çok ilgi çekici, Yabancı yayınlarına bunun için teşekkür ediyoruz.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder