23 Kasım 2013 Cumartesi

Konuşan Kitaplar ile Blog Tur - Asude || Kitap Yorumu




Nasılsınız bakalım bugün? Açıkçası ben bayağı heyecanlıyım, Doctor Who 50. Yıl, Açlık oyunları, yeni kitaplar falan derken güzel bir hafta oldu benim için. Bir de güzel bir kitabı okuyup, turunu yaptık. Daha ne isterim ki? *,*


Kitap için, önce kapağı ve kalitesi için Ephesus yayınlarına teşekkürlerimi iletiyorum. Çok ilgi çekici bir kapak olmuş, bakması bile insanın hoşuna gidiyor. Ayrıca öyle ince kapak koymamaları da daima bir artı oluyor benim gözümde. Onun dışında gayet güzel kitaplar seçiyorlar biz okurlar için. Tıpkı bu kitap gibi! Evvet, kitabımız beklediğimden farklı çıktı. Kızımızın dedektif olacağını düşünmemiştim, hele 1800lerin Londrasında! Bu gerçekten hoş bir detay olmuş, özellikle erkeğimizle çılgın karşılaşmaları -erkeğimiz deyince garip geldi :D - bunun bir historical romanda olması falan. Kızımızın dedektif olması ve ayrıca Lord ile intikam-aşk havası içinde olması kitabın sayfalarını ateşliyor. Ayrıca Asude'nin internette yayınlanan romanları varmış, onlara da bir bakmalısınız bence =)




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder