25 Kasım 2013 Pazartesi

Kitap Yorumu - Sert Rock


Sert Rock
Olivia Cunning
Ephesus
427 Sayfa
Çeviri:Tuba Özkat






Adından da anlaşılacağı gibi sert, ateşli ve dünyanızı sallayacak bir kitap. Yorumu biraz geciktirdim doğru ama kitap tam geçen ay bu gün elime geçmişti, vizeler, ziyaretler derken yazmaya anca vakit bulabildim!

Kitaba gelirsek ilk kitabı daha çok sevmiştim, onu elime alır almaz bitirdiğimi hatırlıyorum ama bunda biraz bölündüğümü söyleyebilirim. Sanırım ben Brian gibi romantikleri seviyorum, ondan da olabilir. Onun dışında Sed de gerçekten çok sevimli bir aşık, sadece aşırı korumacı ve bu bazen onun düşüncesiz ve kaba gibi görünmesine sebep olabiliyor! Aşırı derece de sinir olmuşluğum var kitaba, kendimi Sed'in umutsuzca aşık olduğu Jessica'nın yerine koymakta hiç zorlanmadım. O da Sed gibi benim dediğim olmalı diyen erkeklerden pek hoşlanmıyor. Ama ama aşk bu, garip bir şey.

Sadece ona bakmak bile canını yakıyordu. Onu göremediği zaman, acıtıyordu. Onun hakkında düşündüğünde, acıtıyordu. Onun hakkında düşünmemeye çalıştığı zaman, acıtıyordu. Ama en çok acıtan hangisiydi, onunla olmak mı yoksa onsuz olmak mı?

İlk kitapta Jessica'nın Sed'in kalbini paramparça ederek ondan ayrıldığını biliyorduk. Şimdi olayın derinine iniyoruz ve aradan geçen yıllardan sonra çiftimizin buluşmasına tanık oluyoruz. Spoiler vermedim! Birbirine karşı koyamayan iki genç insan birlikte olmaya çalışıyorlar ama olayları sadece seks -yersen!- Ayrıca kitapta sadece bu ikisi yoktu, Trey'in başına gelen kötü bir olay da vardı ki kitabın biraz daha güzel olmasını sağlamış, çünkü habire seks yapmaları azıcık sinirime dokundu. Durun dinlenin makine misiniz yahu! Kitabı sevdim, seriyi seviyorum ama ilkine göre biraz sönüktü, ama bir sonrakini merakla bekliyorum. JACE!


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder